1 Dec

Jag hann tyvärr inte uppdatera någo igår eftersom vi blev så pass länge i stan och efter att vi kommit hem så hann jag precis bara göra bort lite pappersjobb innan Emma och Mats kom och vi hade filmkväll, Filmen var riktigt bra men det tyckte nog inte Sebbe för han ville inte vara tyst en ändå stund och efter några spyor senar så kunde vi se hela filmen klart.

På stan blev det att köpa mågra till julklappar åt Sebbe och en bastopp till mig, de var så mycke jag skulle kolla på men glömde som bort allt som var viktigt få göra ett nytt försök nån dag framöver.

Jag skrev ju ingår att det hade kommit snö, den hann regna bort till kvällen men när jag vaknade i morsen så var snön tillbaka, så nu ska jah hålla tummarna på att den får ligga kvar.

Min Ängel ska inte frysa i vinter.


Mina nya från nelly.com

Åh yes 13cm klackhöjd få se hm... då blir jag? 176 lång! coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0