Aldrig klar

Nu är det bara några timmar kvar till julafton och jag har oköp pressent till Micke fortfarande, måste en sväng till Luleå senare men nu har jag nog att hinna färdigt här hemma.
Vi var som sagt på stan igår och köpt julklappar m.m bland annat hittade jag dessa små sötnosar till min Ängel små fötter.

Dassa små "skor" kommer från Team sporita för några hundralappar, super  bra då vinter overallen inte har nå "fötter" och skor kändes så knäppt att köpa då han ändå inte kan gå och stickade sockar kändes för kallt i pulkan.

Jaha vad hände mer ju vi slog in paket igår kväll och det blev faktiskt en hel dal under granen.

Det mesta är till vår Ängel men det finns en del till dom andra i våra familjer också plus till oss själva så klart men mitt paket är tyvärr inte med här för Micke vill inte visa mig det... hm ubdra vad det kan vara för något?

Ha ha vad det finns mycket saker till små barn, dom här skedarna ändrar färg om det är för varm att sätta tuggan i munnen, man ska nog inte förlita sig på att det alltid stämmer men dom var så cool så jag var tvungen att inhandla dom. Skedarna säljs i 4-pack på Barnens hus för ca 70:-

Nu ska jag fortsätta me dstädningen och hoppas på att det finns tid över till en trevlig promenad med Emma idag, det har varit så mycke nu kring jul så vi har ju knapp hunnit med varandra nå denna vecka. Hoppas även på att våra stols ben kommit idag, Vi har ett paket att hämta men vi vet inte från vem det är så förhoppningsvis så är det benen, hade ju varit kul att kunna bjuda över fler än två på middag under julhelgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0