Äntligen fredag

Eller vem bryr sig om vad det är för veckodag, det ända som är speciellt med den här fredagen är att jag ska vara i från min Ängel ett par timmar ikväll... det känns ja vad ska jag säga JOBBIGT! men samtidigt tror jag att det skulle kunna vara trevligt att göra något annat ett tag men ack så jobbigt att lämna honom. Momo ska vara barnvakt och jag känner mig helt trygg med allt lämna honom inte alls för det utan bra att vara i från någon som men umgås med 24-7 alltid.

Jaja nog om detta idag så ska jag bara sitta hemma och titta på min Ängel, haha nä inte riktigt ska köra Micke till Boden vid 14 tiden, se kör Emma dit mig senare då Momo jobbat klart.

Nä nu ska jag söka reda på lite inspration att börja med ännu en oändligt för stor hög papper som jag låtit ligga HELA veckan, fy på mig!

Hur ska jag kunna vara ifrån en sådan sötnos ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0