Dags för en ny beställning

Ja det är dags för ännu en hm beställning snart, dom har ju äntligen börjar med sommar och vår kläderna och med det kommer ju badkläderna som verkligen var efter längtade för min del, måste ju som sagt ha en ny bikini inför babysimningen som börjar i mitten av januari så det är lite bråttom faktiskt. Men inte nog med det jag tänkte ge mig på att beställa lite heminredning från HM för första gången, är jätte sugen på de leopardmönstrade badlakanen men Micke verkar inte så förtjust men det man inte vet mår man inte dålig av. Hade varit kul med lite färg i vårt super lilla badrum.

Från HM Home.



Om jag fick bestäma helt fritt så skulle ett nytt badrum vara det bästa, vårt är så väldigt litet och trångt speciellt nu när vi är tre.

Men kanske nån gång i framtiden att jag får ett nytt badrum, kanske något i den här stillen.


Visst var det mysigt, där hade jag gärna spenderat större del av min vakna tid. Men som sagt nån gång kanske.


Sebbe vaknade just och ville ha en flaska innan vi ska börja åka mot staden, kanske att vi åker förbi Djurmagasinet för att spana på en dragsele till Katten om tid ges för det. Får se hur stor pris skillnad det är mellan Djurmagasinet, internet, och nån hund och jakt grossit i Happaranda. Jaja det får tiden utvisa. Nu är det hög tid att hoppa i badet, vårt lilla badkar och våra gammla badlakan, hi hi det duger fint ett bra tag till.

 

Hej hopp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0