Fredag

Detta har aldrig hänt en fredag tidigare, kom just hem från vår daglia promenda och upptäcker att brevlådan är full med fakturor, det brukar ladrig komma fönsterkuvert på fredagar men nu har det hänt. Synd jag som såg framemot att bara sitta vi tv och äta godis hela kvällen men med denna jätte hög liggandes kan jag ju inte få någon ro i själen, nej nu ska jag ta tag i alla papper innan Micke kommer hem och vi ska åka och hämta våran middag från statoil.

Vilken röra det är av alla papper ikväll, det känns så skönt när allt är bort gjort men ack så jobbigt att börja med det...

Så nystädat att golvet inte riktigt torkat, så underbart att allt är gk´jort så nu återstår det bara att njuta av helgen med min underbara familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0