Hem till byn

Så var vi fort hemma igen efter enmiddag hos min mormor, Sebbe bliev grinig och ville åka hem ganska fort men innan vi styrde norrut mot byn så svängde vi förbi och köpte oss två lotter till kvällens bingo lotto. Har inte spelat sedan jag var kanske 7 år så det ska bli kul att pröva igen.
Nu ska vi väl försöka låt Sebbe sova en stund innan det blir en sväng med barnvagen genom byn, tror nog att det kan vara läge att klä sig varmt då det nästan är 20 grader kallt i dag.
Merca och Chili var med till mormor dock inte Katten då hon gärna homs stylar om hos folk mot deras vilja. Så hon blev hemma själv så även hon kommer nog att gilla en promenad senare.
Det blev inte att åka förbi Djurmagasinet när min lilla Ängel var så trött så var det betydligt viktigare att låta honom sova ordentligt en stund så selen får vänta till en annan dag.


Chili med sin pappa hos mormor, lilla ili har precis fått snaka lite grädde och är väldigt nöjd över det så hon tackar med en puss.

Glass och bingo lotto, kan det bli mer pro-varning på oss!? ha ha n'r jag blir super kändis så ska jag sätta bingo lotto på innelistan. Skämto sido. Nu åter står det ju bara att vi vinner någon bil eller trevlig resa eller föresten jag blir nöjd bara jag vinner något, vad som helst.


I morgon är det ju nyårsafton det ska vi inte fira nästan alls, kanske att vi lagar någon god middag eller kanske vi bjuder över mamma på tacos. Mamma har utlovat palt under sin julledighiet men hittills har jag inte sett röken av någon palt så jag hoppas hon inte tänkt försöka komma undan.
Nu ska jag spana vidare efter fina hårspännen, för rosetten jag köpte på Lindex var verkligen jätte fin i håret plus att det var kul att kunna göra något även när håret är så pass kort som mitt är. Jag uppdaterar om jag hittar någon som kan vara värt att köpa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0