Kl: 22.00

Inne igen efter att ha varit ute och skottat lite snö och gjort upp eld till kvällens badvatten för min Ängel. Haha inså just att det låter som om vi lever i nån lite hydda utan el, ibland känns det nästan så och iblan försvinner elen ganska långa stunder speciellt på vintern vilket kan vara ganska mysigt då men får ha tända ljus över allt.
Jaha nu snöade jag in på stömavbrott nu då?

Jag skulle bara medela om att det börjar dra ihop sig till sovtid nu och jag hoppas på en lugnar kväll än igår.

 

Kunde inte låta bli att slänga in en bild från då jag och Sebbe lekte fotomodell på fårskinnet, det känns som en evighet sedan han var så här liten tiden går verkligen fort fram med en sån här guldklimp i familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0