Knäck

Nu kommer bilderna från knäck tillverkningen och ischockladen. Kan medela att knäcken blev riktigt mjuk, för mjuk tyvärr men bättre lycka nästa gång men ischockladen blev jätte god plus att vi pimpade den med masmeloows vilket gjorde dom änny bättre.

Ischocklad

Chockladknäck, jag är tokig i chocklad så det fick bli chokladknck denna omgång gjorde även hälften med mandel i.


Innan jag nu kom ner till datorn så la jag Sebbe för att få sova en stund uppe i våran säng och medans jag låg brevid honom för att han skulle kunna somna gott så insåg jag hur kul den lilla handator från HP är, fanns ju massa spel och grejer i den som jag inte har sett tidigare. Kanske var ett bra inköp i alla fall? Eller jo det är klart att den var bra, huvudsyftet med den är ju att underlätta med registreringen av in och utgående kor plus kalvningar så det går lättare och smidigare att föra in vilktet det verkligen gör. Hoppas fler bönder vågar pröva för hittills är det tydligen bara vi och en till... hm tänk att vi är tidiga med något nytt, det händer inte ofta.

En liten handator från hp för att underlätta rapportering av djur. Super praktisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0