Lite avklarat

Nu är dammsugningen klar plus skurat på nedervåningen, den övrevåningen tar jag senare måste bara skriva ett inlägg medans jag kommer ihåg, ihelgen fick jag lära mig ett tips ang dammsugning. Det luktar ju inte så gott av att dammsuga men man kan spraya LITE parfym på utblåset av dammsugaren så luktar det super gott och det håller i sig!
Tur att mamma finns med sina små knep!

The Beat från Burberry luktar jätte gott på dammsugaren.

Tvättstugen, där tillbringar jag många timmar i veckan. Jag tror problemet är att jag har för lite babykläder om jag hade mer kläder skulle jag ju inte behöva tvätta så ofta.

Ska jag verkligen börja med den här högen nu? nä tror inte det... men oj kolla klockan! det blev ju dags för lunch, tråkigt då får tvätten vänta.

Efter lunch så blir det nog en promenad med Emma och alla 4 hundar och sist men absolut inte minst min älskade lilla Ängel Sebastian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0