Lördag och dags för lite shopping

Idag har jag varit på stan med mamma som tidigare nämt och shoppat för hela slanten, eller inte hela men en del bra inköp bliev det faktiskt. Innan jag åkte mot stor stan i morrse roade jag och Micke oss med att kolla om Sebbe gillade ray ban, men inte det solglasögen var inget han ville ha på sig.
Nu håller jag på att koka knäck för fullt och hoppas att allt kommer gå bra så blir det nog en knäck till kvällens film på tv4 klockan 21.35 jag minns inte vad den hette men den verkabde falla mig i smaken i alla fall.

Sebbe i mode riktiga solglasögen, hoppas modet håller in sig tills solen kommer tillbaks till Luleå.

Några av dagens inköp. Från vänster: en t-tröja till Micke från Cubus, svarta leggings från Gina även min t-tröja är från Gina och en stickad cardigan från HM som dessutom var på rea.

Inköp av ny ansikts rengöring m.m även apotekets ansiktsvatten som tydligen ska vara riktigt bra och prisvärt 109kr, hann även få med mig ett lite nagelack Malava nr370.

Ett par strumpbyxor från HM till klänningen jag ska ha på dopet. Två par sockar till min lilla Ängel från Kaphall dom var bara så söta att jag var tvungen att köpa dom även om han har så otroligt mycke saker redan. Och sist men inte minst ett par skor från Din sko lägg nu märke till mina ny inköpta skor och kolla bilden nedanför.

Svängde nämligen förbi kvantum på vägen hem för att göra lite inköp till knäcken och kunde inte låta bli att köpa vecko revyn och kolla vad som var med i tidningen? snacka om att jag är före Vecko revyn alltså! var bara tvungen att skryta lite.

Sebbe var inte så road av mammas inköp. Inte pappa för den delen heller. Hi hi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0