Lördag

Guu så fort tiden går, hela den här dagen har bara rusat förbi och nu är det snart dags att sova igen. Lördagen har vi spenderat hos min farmor och faster på jullunch, éfter vi åkt mot byn igen var Micke tvungen att gå i lagår så jag och Sebbe åkte till mormor och hälsade på en sväng.
Vi har även varit till Börjeslandet och tittat till kvigorna nu ikväll, vattnet fryser alltid där när det bli kallt och givet viss hände det på julafton men allt är i sin ordning nu och dom kan dricka hur mycket dom vill.
Igår då jag la upp bilder på julklappar glömde jag ju den absolut bästa.


Längåkningskidor med alla tillbehör som behövs, Micke köper alltid för fina pressenter till mig. Jag är verkligen bortskämd med det gillar jag.

Även ett nytt underställ fick jag av min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0