Lunch

Nu har vi precis kommit in efter 45minuter ute i kylan, vi har bara varut på gården, Sebbe ville somna och det gör han helst ute så medans så kar jag ocj Katten burit in ved, gjort eld och lekt i snön. Efter en stund insåg jag att vi har ju bjudit över folk på lunch till kl 13 sp nu håller Micke på med maten. Här kommer mer bilder från julafton.

Julklapps utdelning hos mormor.

Julklappar till Sebbe och oss från Erik och Sandra. Visst är napphållaren fin!

Från gammel-mormor och mormor, min favo är hårsprayet från Loreal FIX, det finns inget bättre.

Massa kläder från min farmor och faster, från mig och Micke och från Mickes tre syskonbarn! tusen tack för allt fint.

Nu måste jag in i köket innan Micke dör av allt han måste göra själv, stackaren inte kan han ju behöva laga mat ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0