Måndag kväll

Nu har snart hela måndagen gått och snacka om att jag hunnit med en hel del "att göra saker" skönt.
Nu sitter jag och väntar på att min underbara Ängel ska vakna så vi kan börja förbereda inför kvällen på riktigt bada m.m.
 
Imorgon så ska jag försöka mig på att basta om tid finns, det var jätte länge sedan och det är ju så mysigt att ligga där inne med en bra tidning en stund plus att det är ju bra för håret att göra en inpackning där inne också.

Har även hunnit med att beställa lite böcker och två ljudböcker från bokus.se idag som förhoppningsvis kommer på onsdag, beställde bla Liza Marklunds bok Asyl på ljudbok, det var ju hennes debutbok och alla som öäs den säger ju att den är bra så jag får väl hoppas på det. Även Nobelstestamente från samma författare och lite till.

Nu ska jag försöka hitta alla tuggben som Mercedes gömt runt om i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0