Nu är det snart jul

Nu börjar julafton verkligen närma sig och jag är äntligen klar med alla inköp inför julen.
Det var inte stols benen som hand kommit utan stol på stol från Kronan! dan passade perfekt och vi snabb prövade den innan Micke var tvungen att springa iväg till lagårn

En julklapp från Mormor. Stol på stol från Kronan ca 400:- går att beställa direkt från kronan.se istället för att köpa på stan där priset skulle vara betydligt högre.

Efter ett tappert försök att få Emma med på en promenad beslöt jag mig för att ta mina små chihuahuor under vagnen och gå själv, det gick super bra knappt en ända bil ute ikväll plus att jag hade ju fått hem de nya ljudböckerna idag så jag laddade över en på mp3 spelaren innan vi begav oss ut i snö ovädret.

Skäms nästan att berätta att jag ännu inte läs Liza Marklunds debut bok Gömda, men nu har jag börjat och snacka om att den verkar bra, har hört en cd hittills och den är redan spännande, längtar till nästa promenad redan.

Köpte även uppföljaren till Gossip Girl, IT girl av samma författare. Och sist men inte minst Predikanten av Camilla Läckberg, alla hennes är ju bra som ljudbok så jag lär ju gilla även denna.

 

 

Var ut och hämtade posten och fick en glad överaskning i brevlåden. Vi hade fått julkort av Mercedes uppfödare som startat kennel och hade en jätte fin hemstid. Kika in på: http://2cute4u.dinstudio.se för att spana på alla söta små chihuahuor. Undra var de andra från kullen tog väge och om dom mår lika prima som Merca gör.


Jo jag var ju tvungen att beaka min fotografiska sida och ta en vacker bild på blommorna vi fick igår av Mickes mamma.
En riktigt vacker bukett tullpaner.

Det få avsluta det här inlägget för nu börjar ju Anna Ankas jul! det frå jag ju inte missa igen, tur att det finns tv3 play annars.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0