Onsdag

Oj vad dålig jag har varit på att skriva idag men det är väl så ibland finns det bara inte tid till att sitta vid datorn, vilket i och för sig är bra, kul liv om det inte finns något viktigare än bloggen m.m.
Idag har vi varit till Morfar Anders och ätit kina mat på Ming i Boden vi var även över till kontoret och tog oss en kopp gratis kaffe.
Efter vi kom hem så har jag haft så pass tur att Sebbe sovit ett bra tag nu så jag har snart klätt granen klart, vi gör aldrig det tillsammans som många gör för Micke hatar att tjafsa med belysningen och se så låter jag han inte hänga saker hur som helst heller så det gör jag alltid själv vilket är lika bra för husefriden.

Nu ska jag gå och gör granen klar och efter det ska jag uppdatera med en bild då jag dammsugit upp att som låtsant och ligger ut spritt i hela huset eftersom Chili har hjälpt till lite grann.

En gammal bild från som är tagen efter en dag på stan och alla flickorna blev så slut av allt nya intryck. Mina underbara tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0