Snart börjar tv kvällen

Japp snart så börjar alla bar serier för kvällen och jag hoppas på att hinna ta mig ett bad innan, jag fryser jätte mycket och mår allmänt konstigt hoppas inte att jag håller på att bli förkyld för det har jag verkligen inte tid med. Just nu är jag den enda som är vaken här i huset, Micke och Sebbe ligger och sover i sängen på övervåningen och tjejerna ligger under trappen och myser medans jag sitter vid datorn en liten stund. Fundera om jag skulle försöka bygga ihop granen och överaska min familj då dom vaknar? Jag vet att man inte brukar klä granen så här tidigt men jag är verkligen jätte sugen på en julgran så vem vet...

En väldigt trött lite kille.

Efter en liten vila så blev vår lilla Ängel pigg och redo för att leka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0