Söndag

Jag vet att jag inte skrev något igår och det var pga att jag var så "slut" efter julfesten på Farmen i fredags. Om man ska sammamfatta kvällen så kan jag säga att den var lättsam. Inga tråkigheter (va jag vet) alla verkade vara på strålande humör och hade en trevlig kväll.
Men nu ska jag inte dricka något mer på ett tag efter 4 öl på en hel kväll så mådde jag jätte dåligt på lördag morgon och ändå drack jag vatten! Jaja jag var inte sämst i alla fall Micke den stackaren spyde flera gånger och mådde riktigt dåligt hela lördagen. Vad det var han drack och hur mycket vet jag inte eftersom hann inte själv vet men jag hann se han skutta förbi bordet jag satt i med en lite shot och en salt påse i handen så det är ju ganska lätt att slå ihop ett och ett.

På lördag hade vi även besök från Harads Linda och Fredrik var förbi en stund innan dom skulle hem och göra lagårn, var riktigt trevligt man får bara passa så inte snacket börjar gå för mycket mot maskiner och sånt strunt.

Nu ska jag ta tag i det jag inte orkat göra under hela veckan så min pappers hög är större än någonsin. Ikväll blir det rysare med mamma och Sebbe när Micke ändå är i lagårn.

Var även tvungen att lägga upp en bild på Mickes jultalrik, han hade kertchup på sin, äckligt men han skyller på att han aldrig fick äta det som barn då han var sjuk så han måste ta igen allt nu.

Jag ville inte smaka kan jag säga.

Nu ska jag ta en snabbtitt på hm sida, rean är ju redan i full gång på online shopen så det kanske finns något kap? för i butikerna skulle dom då lika gärna kunna hoppa över mellandags rean. Tycker verkligen hm har blivit lite väl dåligt tacka vet jag Gina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0