Torsdag

Urs så sent på dagen jag skriver, så här sent brukar det ju inte bli men jag och Sebbe har varit med Pappa och kört spån till Börjeslandet snacka om halt! Nu är den här från semin och går igenom avelsplan men Micke så jag passar på att skriva ett inlägg nu när jag har tid över. Efter det är klart så ska vi och hämta köttet från den slaktade kvigan i början av veckan, så sen blir det att packa kött.
Sen är det ju även tänkt att vi ska hinna handla idag, hmm? kul med en heldag.

Sen hade jag lite tråkigt igår och då passade jag på att sök efter alla tuggben som små tjejerna gömmer i hela huset, tyvärr så hittade jag bara ett ny gömt eftersom det låg på min tröja i tvättkorgen och där låg även Mercedes.

Som tur så har jag bild bevis på hur söt hon var.



Hur gullig kan man bli? hon är så söt där hon sitter, Merca trivdes så pass bra i tvättkorgen att jag hittade henne där även i natt när jag var upp och gjorde en flaska till vår hungriga Ängel.

Även Chili blev fotad igår men av en helt annan anledning, hon hade bajsat inne! dum hund, fattar inte vaför hon inte lär sig nån gång. Nå ja så efter att jag sanerat golvet efter hennes lilla påhitt så kunde jag inte låta bli att... kolla själva.



Japp det blev blöja för lilla Chili, kan man inte hålla tätt när men är nästan 2 år så blir det blöja, tyvärr gillade hon inte detta så mycket så hon får en andra chans att bättra sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0