Ut och gå

Nu har jag precis kommit in från en väldigt kort promenad som endast var i syfte på att få Sebbe att somna, han var så över trött men vägrade somna om vi inte gick ut en sväng, men nu är det gjort och han sover så söt i vagnen. Tror nog att jag ska ta fram vinteråkpåsen till i eftermiddag börjar faktiskt bli vinter nu så den kan nog behövas, plus att jag har längtat att få börja använda den.

Apelsinerna är fortfarande i ugnen och kommer nog bli där ett tag till eftesom vår ugn är så otroligt slö.

Nu passar det att sova när mamma måste klä på sin alla lager kläder och gå ut mitt i allt julstöckande.

Tyvärr får vi gå efter landsvägen då snål vv inte ger oss någon gångväg, men det går lika bar det med! tyvärr är det även fri hastighet här kan man tro. Varför saktar ingen ner då det är hundar, barnvagnar och människor på vägen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0