Vad nu?

Jaha nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av min dag ute är det nästan snö storm och jag får inte någon vovve i det här huset att vilja gå ut. Sebbe och jag har varit en sväng ner till lagårn på morgonen och drukit en kopp kaffe, snart som jag är gick vi över fältet som delvis var väldigt igen snöat, men de är inte läge att klaga då vi äntligen få lite snö här i Luleå.
Tänkte ju som sagt åka förbi morfars grav på julafton och tända ett ljus och säkte info på luleåkummuns värdelösa hemsida om man får ha hund på gammelstadkyrkogård, tydligen är det upp till varje kommun att bestämma det men hur tänkte dom att man skulle få veta vad som gäller där då?

Sen måste  jag nog ringa ang våra kökstolar igen då jag inte hört ett ljud från bitc ännu, tyvärr har dom jätte mycket fina möbler men jag ska inte falla för någor från dom igen... kanske skulle passa på att ringa på en gång?

Börjar även känna mig lite små hungrig och ska äta ett super gott kyklingrecept jag fårr från mamma med ädelost och pasta, hmm det är så gott och enkelt!

Annars tycker jag att recepten.se har mycket gott och inspirerande på sin sida.

Guu vilken dålig bild! ville ju att lilla Astrid skulle få äran att medverka på en bild då hon nästan alltid kommer och hälsar då men kommer ner till lagårn, men kan nästa tro att hon är mer vakthund än Hera.
En bättre bild då hon var valp, hennes utseende har verkligen förendrats men hon är fortfarande super gullig.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Fan va gott! jag är på väg. Vilken tid står maten på bordet? =)

2009-12-21 @ 11:53:07
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Fan va gott! jag är på väg. Vilken tid står maten på bordet? =)



2009-12-21 @ 12:15:08
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0