Veckohandling alla Sofia

Jag jobbar fortfarande på att få in hela kost cirkeln.

Ha ha det är inte så här det ser ut i vår kyl men det såg så otroligt onyttigt ut så jag var tvungen att ta en bild.

Det är fortfarande super kallt ute och den som verkligen har tagit vara på all inomhus tid är Mercedes som inte gör så mycket annat än vilar i vinter vädret.

Vem vill vara ute när man kan vara inne?

Jag väntar fortfarande på att Micke ska ta sig från lagårn snart så vi kan börja åka mot Boden men jag tror nog att det skulle vara en överdrift att tro att han är där nå före kl 18.
Nä nu verkade det som att hundarna fått nys på nå, kan det vara min sambo som inte kan klockan ännu som kommer hem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0