Glass i stora lass

Nu sitter jag åter vid datorn för att ta tag i mina pappers högar men har fortfarande inge lust alls och snart så måste jag fixa allt. Nå jag de kommer. Micke har varit till boden och hämtat spån så han passade på att åka förbi och handla så slapp jag=)Kan ju se lite konstigt ut att åka på Ica med traktor och vagn, tur attd et finns så lite folk i Boden så det går att parkera över allt även med traktor. När han kommer hem ska vi äta glass, gud så jag längtar.
Nu ska jag gå och roa mig med att byta en blöja och se blir det nog en mys stund i sängen för vår del... ska ta tag i papprena snart...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hur går det med papprena? ;)

2010-04-14 @ 08:49:27
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0