Idag är det en hel del att göra, men visst är det kul!

Ja precis som rubriken lyder så är det rull rulle hela dagen tror jag om nu inget råkar gå otroligt fort så vi hinner med något mer idag.
Nu på morgonen kommer den kvinna från facket ut för att skriva på ang Dimas fortsatta visstelse i sverig, håller verkligen alla tummar på att han får vara kvar! Tror inte att dte är facket som kommer krongla utan alla stolpskott på migrationsverket som i 6 månader nu sagt olika saker allihop och ingen verkar kunna reglerna för fortsatt arbeta i sverige, plus att dom knappt kan prata svenska! dom få komma från vilket jävla land som helst men jag tycker inte att man sätter en som inte kan prata ordentligt på ett jobb där men dagligen ska prata i telefonen!
Även in till stan för att göra diverse inköp inför avelsresan som går av stapeln imorgon för Mickes del, sen ska vi förbi på hushållningen för att fixa in alla papper till mig för tredje gången! allt detta ska hinnas för kl 15 och efter det är det packa väska med Micke, handla innan han åker, ut med hundarna, bada Sebbe köpa vår måndags pizza på statoil ja vad ska jag säga dagen är full satt, och nu ska jag även sätta fart med städningen när både hundarn och Sebbe kissar på golvet=) men det gör inget det är så kul när han får leka utan blöja.
Jo just det jag har börjat fundera på ett par mtb skor, någon som har erfarenhet om dom? vill ju inte köpa så dyra skor och så är dom inte alls nå bra=) nå ja jag har läst om dom och hittills vekar dom ju fantastiska, någon som vill sponsra mig till nya promenad skor? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0