Migrationsverket och alla deras papper

jaha mella 09.30-16.15 har jag hållt på att fylla i papper, hämta papper, lämna papper, ringa kundtjänster, söka ärende.nr m.m men nu är det klart=) så skönt att veta att allt är som det ska nu. Sista pappers högen åkte på lådan ikväll så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa.
Nu är mamma här och leker med oss och ska även sova över här ikväll. Just nu håller mormor på att lära sig ta på en så där byxblöja så det kommer ta sin stund så jag hinner med ett snabbt inlägg nu medans dom håller på.
Nä nu ska vi ta oss en kaffe kopp innan det bli kvälls bad och andra roliga saker, mamma hade köpt med sig allt möjligt gott kvällen till ära. Men jag måste med medge att jag saknar min älskade Micke jätte mycke=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0