Oj vad den var länge sen

Jag skrev något nu, jag har faktiskt helt enkelt glömt bort att uppdatera på ett tag.
Nå ja vad har hänt? inte så mycket. Var på BVC tåterträff igår och det var hur trevligt som helst, det är kul att sitta och prata om allt och inget, tyvärr var det sista gången nu men jag hoppas att man kanhitta på något annat nån gång, det blir ju snart så fint väder så det går att vara ute hur länge som helst utan att börja frysa, ska bli sä skönt.
Efter träffen igår åkte vi en sväng på storheden för att titta på en större fleec overall till Sebbe men hittade inget med tur i oturen så kom jag ju på att han inte vuxit i sin Didricsson dress, så nu sover han i den i stället och det går fin fint, det är ju så varm ute nu och jag har en tendes att klä han för mycket hela tiden. Det blev i alla fall en ny mössa och vantar, två bodys, två par sockar och en byxa till Sebbe. Till mig blev det också en del eftersom mitt HM packet hade kommit så en ny mjukisdress, två linnnen, ett par shorts, två par skor och lite smått och gått. Tycker om när Hm paketen kommer det är alltid lika kul och se vad den nu var man beställt för oftars hinner jag glömma de.
Nå ja idag är det SAM ansökan på Hushållningen som gäller för Micke så han blir väl där hela dagen lång så därför ska jag passa på att vila lite medans han inte är hemma ändå, än oj nu är kl 10.30 dags för våra baästa år på trean.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0