Onsdag

Oj vad den här veckan känns som om den går i super fart, redan onsdag, halva veckan har paserat utan att jag hann med.
I dag är i alla fall Micke på kurs dag i Boden, han tog traktorn dit så jag har ju bilen till mitt förfogande om jag nu skulle få för mig att åka en sväng nån stanns men det tror jag inte riktigt kommer hända, nu har jag precis slängt in en fiskgratäng i ugnen och ska vänta på att den går att äta och sen ska jag mysa på med Sebbe ett tag innnan det blir dags för dagen andra prommis.
I morgon har jag en del inköp att fixa innan fredagens middag men annars ser det ut att bli en till mysig dag hemma med min älsklingar.
Nu vaknade precis Sebbe från sin förmiddags tupplur så nu ska jag sätta fart med hans lunch också.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Hej fläskFia, vad gör du för nå? Vad säger du om vårat GGande? Vill du vänta till nästa vecka eller? Xo

2010-04-07 @ 11:32:40
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0