Tisdag

Jaha då har Micke begett sig iväg på avelsresan med en hel hög andra avelsintresserade människor. Hade givetvis varit kul att åka med men jag har ju inte tid och dessutom är ja extremt dåligt insatt i aveln, så det blev en resa utan mig=/ Avel är ju en viktig del i det hela, vem vill ha en svag besättning eller rekrytering och visst märks det skillnad på dom, bara sen jag började har det hänt en hel del. Kan nog stolt medela att Micke lyckats få fram mycket fina djur som semin ofta berömmer så det är ju kul för honom.
Sen så skulle jag kolla och min kära sambo lyckat med e-ansökan på Dima- det hade han inte så nu blir det väl upp till mig att försöka fixa det under tiden han är borta, ska försöka få tag på Dimas pass så fort som möjligt men han svara ju inte!
Sen så kommer mamma och övernattar här idag så vi ska mysa på och förmodligen bara gosa med Sebbe.
Få se vad har mer hänt? jo K har äntligen fått hämta sin lilla valp! tyvärr har jag inte hunnit titta på henne än men kanske idag=) nä nu ska jag och Sebbe kolla lite tv innan lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0