Tiden går

Ja tiden den går verkligen undan. Jag har fyllt år och är nu 25 år gammal, 25! jag som nyss blev 18?! tiden går riktigt fort. Men roligt har det varit och mer kul framöver hoppas jag också.
Okej så nu är jag halv vägs till 50, vad har jag hunnit med hittills? jag har haft det riktigt roligt i alla fall.
Och jag kan nog säg att jag har allt jag kan önska mig.
En underbar sambo (ibland e han skit jobbig)
Ett fint hus
Världens mysigaste hundar
Ett jobb som väntar på mig när jag varit föreldraledig klar som jag trivs med.
Och fram för allt har jag Sebastian som är det absolut mesta underbara som finns!

Man kan nog säga att jag är rätt så nöjd. Och till höst väntar en underbar vecka i Turkiet med min familj som jag längtar så otroligt mycke efter.



På lördag fyller även min underbar mamma år så då är det kalas igen och helgen efter det är det Sebbes tur att fira sin 1 årsdag. Under veckan där i mellan fyller även min mormor år så nu är det mycke kalsande och firande.


Sebastian några minuter gammal 2009-08-22.




Stora pojken i början av juli.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Åh vilken gogris! Han såg lite skrynklig ut där när han bara var några minuter men han rätade ju ut sig fort! Ja, snart blir lillen 1 år! =) Jag e grymt avis på eran turkresa men jag får åxå nåååååååångång... Ja, det går ingen nöd på dig! Du glömde ju i och för sig att att nämna att du har den genom tiderna NÅGONSIN bästa och smartaste kompisen! Ja nog har vi haft roligt alltid men "Deeeeeeet ääär ööööver nuuuuuuu! ;oP

2010-08-12 @ 16:02:14
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0