Dagens inköp

Idag har jag hunnit med en hel del då Sebbe bestämde sig för att vakna väldigt tidigt. Städat och plockat tvätt m.m och självklart har jag hunnit shoppa lite på nätet. Här är min inköp som snart kommer hit!















Japp äntligen har jag inskaffat mig en Skip hop skötväska. Hoppas nu att jag rymer allt i den här väska.














Ja så det blev en del fina inköp idag och jag längtar redan till min beställning landar i brevlådan. I veckan vet jag inte riktigt vad som händer förutom på onsdag då jag och Sebbe ska försöka ta oss till babysången om nu inget oväntat inträffar. Skulle verkligen behöva ta mig till Hundhuset med "Katten" också, två av hennes syskon är nästan där varje söndag och det hade varit kl att träffa dom igen och se om "Katten" hunnit växa ikamp dom abdra tikarna från kullen. Nu ska jag kasta mig på soffan tills Micke kommer hem och ska äta lunch efter det så ska jag nog ta mina små tjejer på en sväng genom byn. Vi försöker gå en lite bit varje dag för Sebes skull plus att jag är grymt nyfiken på husbygget som är igång inne i byn. Nån gång vill jag också bygga ett nytt hus från noll till perfekt. Det som byggs nu ser i alla fall ut att bli jätte fint. Dock byns kanske sämsta läge men men smaken är ju som baken.
Go natt gott folk så kanske jag uppdaterar efter min powernap.









Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Vårat kommunikationssystem är inte tillförlitligt! Jag tror att vi bör återgå till telefonkontakt för att inte missa viktiga detaljer! Fin väska, vad skönt!!! Gulliga bebbeprylar också! Xoxo

2010-02-01 @ 16:31:08
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åhhh vad söt nappflaska :D

2010-02-01 @ 17:15:57
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0