Förbannat!

Nu har jag precis pratat med gubbe på svenskbilgaranti, och det tar tid eftersom dettta inte är ett "solklart" garanti ärende säger han?! och att det bara är ett påböjrat fel och inte helt trasigt så förmodligen hade det varot bättre att köra med bilen tills den var hel död för att få det via försäkringen, åh vad irriterad jag är nu! Micke tippade på en kostnad på ca 15 tusen så där rök ju allt kul det här året! fan fan fan jag som tyckte att givetvis så var det ju värt 2000 extra för en där försäkringen som gäller 12mån efter du köpt bilen, men nej nej den var 2000 i sjön och 15000 till lagning totalt 17.000 då kan man säga nu blev jag ledsen och sur. Via lunch så skulle han nog ha ett fast besked men det lät ju inte åt det posetiva håller precis så dte är nog bara att ställa in sig på att åter igen töma "resekontot" för något helt annat än resor! jävla skti volvo, jag ska inte ha nån bil och måste jag ha en så ska det var en gammel merca som ändå inte kosta nå och som går att skrota vid första bästa problem! ge mig en äckel 190 typ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo jag läste det, aldrig roligt med sådana utgifter. Man blir som låst utan bil, visst är det msyigt att vara hemma men man måste få komma ut också ibland oavsett om det bara är till mataffären.

Jo vi lever, blev lite smådeprimerad när vi kom hem. Tillbaka till verkligheten. Vill verkligen ha ett jobb, gärna redan igår.

2010-02-23 @ 18:35:00
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo det var som en smäll i ansiktet. Vet inte vad jag vill göra det är ju det. Jag vill jobba, helst 7-16 sen har jag inga större krav. Jag tackar ja till det mesta. :) Jo hemma än, har sökt dagisplats åt Elise nu i tidig sommar så få se.

2010-02-23 @ 19:20:25
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0