Frdags mys

Japp ikväll blir det ev fredags mys en korit när Micke kommer hem från lagårn. Vi ska köpa hem lite gott och sprätta en flaska vitt och se någon hyrfilm, kan bli riktigt lyckat om inget oväntat händer som vanligt. Förmodligen kommer väl nån ko få kalvförlamning eller nån har trampat sig på spenen och är nästintill omöjlig att mjölka, ja sånt som alltid sätter käppar i hjulen på mina ideer.
Läste precis Emma pennas blogg och hittade ett jätte gammalt kort på oss, tror det är från Js fördelsedags fest för typ 2 år sen?



Bilden är stulen från http://mrsemma.blogg.se 








Det var en så fin bild på oss tillsammans, kommer inte ihåg nästan nå av perioden då Emma hade kort hår, hon har så mycke så det växte ut på noll tid. Jag däremot har sakta men säkert fått inse att jag aldrig kommer kunna se bra ut i långt hår då mitt är så där skandinaviskt tunt och spikrakt, det är orättvist jag vill också ha tjockt hår med lite självfall. En va de gånger vi varit till Turiket tillsammans sa en turk att Emma såg precis ut som dom och om hon bra lärde sig någon mening på turkiska så skulle inge märka någon skillnad haha "turkemma"
ja det var ett bra tag sen och väldigt mycket har förendrats sen dess, visst var det kul då men nu känns allt perfekt, skulle inte vilja byta liv med någon i världen! Men jag har väldigt många roliga minnen och kommer säkert få fylla på med väldigt många till har jag en känsal av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0