Fredag

Nu är det snart heg igen och det känns toppen, hoppas på att hinna umgås med mormor mycket i helgen då det blev en sån kortis igår.
Nu har jag hunnit starta en tvättmaskin och håller på att göra oss lite klar för att åka, vi måste nämligen iväg och kompletera min handlig från igår då jag glömde toapapper, glömer alltid det! borde köpa hem flera balar med toapapper såd et aldrig tar slut.
Hm? vad händer mer idag, jo just det bilen ska få sig en omgång, så texten försvinner.
Ut över det så hinner jag nog inte så mycket mer allt tar ju sin tid nu för tiden och jag verkligen älskar det! det är sä lugnt och skönt och jag saknar abslut inget alls. Mitt liv är helt perfekt om jag får skryta.







Nu ska jag göra mig några kex med ädelost och bänka mig framför tven en stund innan det är dags för Sebbe att äta lunch. Tror det får bli gröt till lunch och resterna av köttfärsåsen till middag. Är så kul nu när han kan äta lite super roligt att se då min lilla Ängel får smaka något nytt, både gott och äckligt ibland.







Mammas snygging 2 månader gammal.









Nu är mammas kille snart 6 månader, snacka om att tiden går fort då man har roligt!
























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0