Inköp

Eller inköp och inköp, det är en försenad alla hjärtans dag pressent från Micke.



Jag skrev ju tidigare om den och kom ju på att jag kan ju tvinga Micke att ge mig den i stället så sagt och gjort. Haha nä nu lät det som om jag är super elak och lurade honom så var det inte riktigt utan jag hade redan köpt han en pressent på den riktiga dagen. Men visst jag kan tänla mig en pressent lite då och då bara för skojs skull.
 Men det kan ju hända att han då vill ha lika många pressenter tillbak och det skulle kanske bli jobbigt. Killar är ju så svår att köpa till. Jag hittar ju något nytt jag vill ha hela tiden.
Nu ska jag väcka Sebbe och pussa Micke hej då innan han åker till Svartbyn och hämtar ett bal lass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0