Kväll

Jaha så har dagen än en gång sprungit ifrån mig totalt, nu sitter jag bara och väntar på att Sebbe ska vakna så vi kan äta middag och kanske hinna med en promenad med lite tur. Micke är med D i garaget och fixar och donar med sånt som jag inte förstår mig på.
Men lite tur så kanske vi har en fungerande skoter innan kvällens slut.
I morgon ska jag och Sebbe åter igen packa in oss i bilen och åka på babysång, det var så trevligt sist.
Hade även super lite att göra en stund under dagen så jag tittade runt på internet och fasnade i ett avsnitt av glamorama, alltså snacka om konstiga typer tre tjejer som av någon anledning verkligen vill framstå som riktiga stureplans fjantar och klär sig lyxigt m.m men samtidigt så surras det hela tiden om att "jag har inte råd" "oki nå kan jag följa till paris om jag bor hos mina föreldrar sista veckan i månaden och åker på mitt eurocard" så ytligt men jag fasnade ändå för serien och såg alla fem avsnitt på tv3play. Det är roligt att titta på och jag tror att hela grejen är att känna pengar och kanske framstå lite små korkande för jag hoppas ju inte att det är så dom beter sig alltid, orka.
Aja kolla in dom och bedöm själva.



Smart eller dum? Hur som helst är det underhållande att titta på=)

Kommentarer
Postat av: jessica

Babysång trots kylan idag? Vi står som i valet o kvalet. Men tänkte ni komma så kommer vi dit. Annars skippar vi idag.

2010-02-17 @ 08:12:21
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: jessica

Okej :) Jo men då kommer vi, Jag måste ändå förbi hemma och hämta lite saker. Då ses vi snart!

2010-02-17 @ 08:46:16
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0