Kvällen närmar sig.

Nu börjar det dra ihop sig till kväll igen och inte fick jag sova nå heller, kunde inte somna som vanligt så jag tog alla flickorna och Sebbe och begav mig ut i kyla en kort sväng och nu håller jag på att frys ihjäl, det är verkligen inte varmt ute idag men med lite tur skulle det bli varmare på onsdag, vi får väl hoppas på det. Jag vill sätta in den nya bilbarnstolen ikväll i bilden men har skjutit på det till en varmare dag. Nu kommer fler bilder från dopet som jag inte orkade lägga upp igår.


Fika i Ängsgården.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Står nå på huset gör det säkert?:) Har aldrig tänkt på det, Men det är på vänster sida i korsningen där du svänger in till Wika Möbler.

2010-02-02 @ 10:17:44
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0