Lördag

Klockan är nu 08.15 och vi har redan hunnit: flaske till Sebbe, På med nya kläder, var ut med vagnen, ätit frukost, fixat med blommorna vi fick igår. Mm så ser det ut hittills idag, hoppas på ett betydligt lugnare tempo resten av dagen, ska försöka tvinga Micke att vara ledigt mellan lagårds passen idag de är ju ändå lördag.
Igår var jag till Boden för att äta lunch med L som vanligt så blir aldrig mitt liv som planerat, men det var jätte trevligt ändå som alltid.
När jag kom hem från Boden så gick vi en prommis för att få min Ängel att sova en stund men på promenade hann jag träffa halva byn, (eller i alla fall den halvan som räknas) först kom M körande med sin bil för att åka till sina föreldrar på middag så hon stannade och surrade en stund, efter det kom M på körande i en ruskig fart med skoter så då fick jag en pratstund med honom också och sist men inte minst kom Emma med "ägget" a.k.a caddyn så givetvis hann vi med dom viktigaste ämnena, sko, sommar, kläder, nästa middag, skoter utflyckt m.m vem sa att tjejer är omständiga?!
vi hann ju lösa alla problem på 10min.



Nu ska jag försöka somna om en stund för vi har varit vaken sen 05.15 så jag förkännar att sova nu så de så.








Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0