Måndag

Jaha nu har snart hela förmiddagen sprungit iväg från mig igen, idag kommer min gammla vän Malin hit på besök en sväng och så står städning på schemat pga av mamma prat om storstädning i helgen. I veckan ska jag också prova på att gör palt för allra första gången själv, ska bli spännande och tacka gud att Statoil har en restaurang del med väldigt goda pizzor om min palt inte bli ätbar.
Det kommer inte att hända idag i alla fall. Sebbe sover just nu så jag passar på att skicka iväg ett inlägg till.
Tyvärr har det blivit nå konstigt med min dator så den känner inte av minneskortet från kamera så det går inte att få upp mågra nya bilder tyvärr...


Igår var det i alla fall babysim igen och lika roligt som alltid. Efter det hade vi trevlig besök och åt kladdkaka mums.
Funderar på att ta tag i att ränsa i kylen idag då jag lika är i städtagen men jag har inte som helst lust med nå känns det som, kanske åker och hälsa på någon senare i stället. Nu ska jag då sätta fart med lunchen för Micke har bråttom så han hinner till Boden och hämta spån idag.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Nej det må väl då vara men vi pratade i alla fall med varandra! Det måste räknas! =) Ska vi ta stadssvängen i veckan? Eller hitta på något i alla fall? Du kan väl komma förbi? Kom på att du har varit här 1 gång på 7 månader! :O Xo

2010-02-08 @ 20:20:12
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: jessica

Tjoo! Babysång imorn? :)

2010-02-09 @ 12:18:44
URL: http://jessicabvall.blogg.se/
Postat av: jessica

Äntligen!:) Då ses vi!

2010-02-09 @ 21:26:08
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0