Måndag

Nu är det måndag igen och ett riktigt kanon väder ute! känns ju verkligen toppen att inte behöva jobba en sån här dag, tyvärr så är skotern inte körklar ännu så det är skidor som gäller för mig än så länge men det går lika bra det också.
Tänkte försöka få med mig min stora prins ut på en sväng i solen med varmchocklad och korvmacko i morgon kanske om vädret tillåter det vill säga.
Annars så finns ju alltid fyrhjulingen med det känns inte riktigt rätt på vintern av någon anledning.
Helgen har varit super bra med ett jätte trevligt firande hos morfar och en mysig söndag med babysim och mycke tid ute i det vackra vädret.
Vad som händer idag är fortfarande oklart. kanske följer med Micke och lämnar spån i b-landet, Sebbe gillar att åka traktor det finns så många fina knappar att titta på.
Nu ska jag nog ta och sätta igång med lunchen så vi kan åka sen.


En bild från i somras, bilden är tagen från vår tomt, visst bor vi ganska mysigt till. Pricken över I:et hade varit om det gick att bada i fjärden, då hade allt varit perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi har också vart ute hela helgen:)Haha, ja men eller hur..Och så säger hon -Haha, typiskt du Jessica, bara du som lyckas med nå sånt!

Vet nog en och annan sak bara Emmor kan lyckas med:P

Ses vi imorn?

2010-02-16 @ 09:21:41
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0