Måndag

Det här kommer nog inte bli någon super dag, inte så som det ser ut än så länge i alla fall. Det är "storm" ute plus att det snöar så det känns som om det är minus 50 grader, fryser till och med inne och kollade därför termometern och kan konstatera attdet är 14 grader i köket! Bilen är på verkstad och kommer inte att bli klar idag så jag kommer inte ta mig till BVC i morgon, ska ringa och boka av när Sebbe vaknar hoppas bara det inte är försent så jag får straffa avgift på 150:- då det är 6mån koll med läkare. Så hittills ser det äl inte nå vidar ljust ut för oss men vem vet en dag kanske det vänder och då jä*lar.
Idag ska vi även göra hand och fotavtryck tänkte jag och sen så ska vi boka tid för fotografering så vi nån gång kan få oss lita fina foto på vår Ängel.
Åter kommer senare med uppdatering om den här måndagen slutar bra eller dåligt...

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Grattis Sebastian! =) Xo

2010-02-22 @ 10:44:57
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0