Måndag

Snacka om respons på repotaget i lördags massa komentarer på kuriren.nu kul!
Hur som helst så sitter jag och funderar på hur en del kan vara så okunniga buhu "fattiga bönder" ,öh? vem har sagt något om det? det handlar väl bara om att få betalt för det man gör på en bra sätt. Dom som kommer med deras löjliga och okunniga komentarer vet inte hur det fungerar och har så dåligt med fakta innan dom uttalar sig.
Jag skulle aldrig vilja byta "jobb" och inte Micke heller men vi lever för något, har framtidsplaner, är drivna för att gör mer och bättre hela tiden. Jag kan faktiskt inte fatt hur en del kan sitta hemma och hellre söka bidrag än ett nytt jobb? ta lite strö jobb här och lite där men aldrig vilja något med sitt liv, utan bara åka med. Nej tack då är jag heller "fattig" och lycklig.
Så fuck you din lilla lata och okunniga mask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0