Onsdag

Idag är det onsdag och nu skulle jag och Sebbe vara på babysång men tyvärr blev hon vi skulle dit med sjuk tror jag så vi får åter igen hoppas på bättre lycka nästa vecka. Hur som helst så har jag ändå en hel del att att stå i idag, nu är det först dags för lantmanna att försöka lura på oss den dyraste plasten som finns till ett så dåligt pris som möjligt, haha nä nu ska jag inte över driva förra veckan låg lantmanna billigare än k-rauta (eller hur de nu stavas) så vi får väl se hur det bli om en stund. Efter kl 13 så kommer ju en kille från hushållningen ang växtodligsplanen och efter det så borde jag verkligen dra en ragg med dammsugaren.
Månste även försöka hinna med att posta lite brev och fixa en ny pärm för denna månad ojoj vad jag har blivit lat med att hålla allt i ordning, men det är ju tillåtet när man fått en så underbar liten kille att lägga all tid på i stället.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej!



Inte är jag sjuk? Äter pc, men är inte sjuk :P Så vi var på babysången idag, ch jag sa att det skulle komma en till ny tjej idag, men ingen fia dök upp :/



2010-02-03 @ 13:22:42
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0