Pizza

Nå jag efter att den här dagen fick en lite dålig början så slutar den desto bättre. Bokade äntligen tid för fotografering av Sebbe och fick samtidigt veta att Subway ska öppna även inne i stan snacka om att jag blev glad för dom har ju tusen gånger godare mackor än Dagobert plus att Dagobert har bland de värsta kassör jag någonsin behövt prata med! för lite _ _ _ som Micke och J skulle sagt, haha japp tror nästa det den här gången.
Bilen är kvar i Boden och öh ja... ja vet faktiskt inte hur det går håller fortfarande tummarna på att vi slipper betala det själv, men med vår konstanta otur så förmodligen.
Nu ska jag vänta på att Micke kommer hem med en Statoil pizza som ska intas under kvällens avsnitt av familjen annurlunda på 4:an.





Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Mmm Subway är yummie! Visste dock inte fören ganska nyligen att det alls fanns i Luleå! =) Har din dag varit bra. Vilken dag ska vi hook up? Xo

2010-02-22 @ 21:54:20
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Vi käkade btw också statoilmiddag! Den största delen av deras årsinkomst kommer allra säkert från byn med stor Ä!

2010-02-22 @ 21:56:22
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0