Snart Fredag igen

Snart är det fredag igen och helgen närmar sig fort. Idag har vi varit och häsat på min pappa och efter det så var vi förbi maxi en sväng för att handla lite inför helgen. På lördag ska vi ju som sagt på 60 års kalas och söndag är det babysim som vanligt. Vad mer som händer vet jag inte men förhoppningsvis så är det ganska lungt, jag har inte några större behov av att något ska hända heller.
Måste ju försöka ta tag i alla oläsa mail, men inte idag, kanske jag hiner i morgon. Ev så ska bilen få sig en servic i morgon och det hade ju suttit fint att slippa se den där "dags för servic" texten lysa hela tiden!
På lördag ska jag och Sebbe åka i förväg till morfar och hjälpa till med förberedelserna och Micke kommer på efter kanten då han är klar med mumuarna.
Köpte även en tidning idag som jag aldrig sett eller kollat i förr, den hette mama och va nog bland den bästa "Mamma tidningen" jag hittat, mode, heminredning, reptage m.m den var riktigt bra så jag ska nog slänga mig i soffan och läsa nu en stund innan Sebbe är igång igen och det är dags för middagen.

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Okej på så vis. Men vi kan ta det innan också, jag ska jobba hemifrån. Komvux, ja som jag skrev på bloggen så ska jag inte söka in till något nu men om det skulle bli aktuellt i framtiden så behövs NkB för mycket jag har tittat på, är det något jag har just nu så är det tid. Jag ringer dig i morgonbitti. Xo

2010-02-11 @ 21:39:45
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0