Tiden går

Det går verkligen fort, nu är Sebbe-Bebbe ett halv år?! var tog tiden vägen, nå ja idag är jag fortfarande billös och i vanliga fall så åker jag väl inte utanför by så speciellt ofta men nu när jag inte har något att välja på så får jag nästa panik utan bilen. D ringde och pratade med Micke igår och då fanns inte grejorna till den ens i Sverig! och vem som ska betala är fortfarande inte klart.




Det blev i alla fall pizza till middag igår och jag fick en komentar om att det är vi i Ängesbyn som gör att den där vägkrogen går runt och det är nog mycket möjligt, vi är riktiga stor kunder.
I veckan ska jag hinna träffa Emma också det är ett måste. Hoppas bara inte det går i stöpen som vanligt.
Nu vill jag verkligen äta lunch men Micke har inte kommit hem ännu så jag ska försöka hålla ut ett tag till. Idag kommer kanske mina ansiktsprodukter också med lite tur som jag beställt via Sebbes farmor.
Nu ringde Micke precis och D har ringt igen och ville att jag skulle ringa upp och kolla varför försäkringesbolaget aldrig hör av sig, dom på verkstaden vet ju inte vem som ska betala ännu? ska ringa det på en gång, åter kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo tiden springer verkligen iväg med dom små. :) Allt går bra för er iaf?

2010-02-23 @ 11:51:56
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0