Torsdag

Idag så blir det lite av varje på dagsordningen. Ska en sväng till pappa så Sebbe får träffa sin morfar en stund sen ska vi väl försöka slänga ihop någon mat idag också och även hinna med några tvättmaskiner.
Tror nog att jag ska inhandla en mobil här fram över också för jag vet inte om jag vågar bege mig ut på alla skoter spår med skidor, Sebbe och hundar och ta chansen att något händer lång in i skogen.
Men annars trivs jag väldigt fint utan mobil.
Måste man vara tillgänglig 24-7 jämt? dessutom så trivs jag fin fint att vara själv i lugn och ro.
På tal om själv till helgen är det alla hjärtans dag! hm... undra om jag skulle palla mig till stan och i alla fall köpa en blomma? ja vi ser ju vad tiden räket till för.
På lördag är det även 60 års kalas för pappa så de blir väl att spendera större delen av lördagen där. Se funderar jag på att anlita mamma som barnvakt någon kväll så vi kan gå på bio bara jag och Micke för det var väldigt länge sen. Sebbe blir 6månader den 22/2 och vi har haft barnvakt totalt 3 gånger, vet inte bara om jag vill lämna honom en enda stund.
Nå ja vi får väl se hur det blir med den saken.
Nu ska jag ta en snabb duch innan Micke och en från semin kommer för att gå igenom individfoder här och jag har en för vana att stå i duchen då hon kommer.
Råkade just se att jag hade ett gäng mail att gå igenom innan det är dags för att betala in skatten igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0