Torsdag

idag är det super kallt ute och jag som ville hitta på massa roliga uteaktiviterter, jaja det kan ju bli varmare framåt dagen. Idag blir det att åka till Boden och fixa papprena på migrationsverket, ska försöka pricka in eftermiddagsfikat på pappas jobb så kan vi svänga förbi där på en kopp kaffe.
Sebbe sover som en stock nu efter att ha väckt upp alla så återgår han till att sova igen. Micke har tillbringat två nätter på soffan denna vecka inte för att vi är ovänner utan pga detta himla OS. Jag är ju inte det minsta för idrott på något sätt utan håller mig bara så pass uppdaterad att jag kan förlja med i OS samtalen som verkar vara poppis att prata om nu för tiden.
Men jag måste faktiskt erkänna att det såg verkligen otäckt ut när "vad hon nu heter" ramlade i backen, hörde på nyheterna att det gick 120km/h då hon slog i marken, snacka om tur i oturen.
Nu ska jag hoppa i duchen och äta lite frukost innan min lilla Ängel vaknar igen.













Var även förbi på Onoff igår och skulle köpa mig en vågtång men som vanligt med min otur så var den slut, ska kolla Elgiganten nån dag här fram över. Ser det framför mig: vågigt hår, blommig klänning en mysig sommar kväll. Så jag har ju en stund på mig att köpa den i alla fall.



Så här ser den jag vill ha ut, hoppas på att den finns på Elgiganten. Tycker inte om att vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0