Torsdag

Fortfarande kallt och tråkigt, varken idag eller igår ides jag gå någon promenad så det har bara blivit inne aktiviteter tyvärr, men kanske imorgon med lite tur. Idag åkte vi till Willys för att stor handla, det var brist på nästa allt här hemma så nu är ordningen återställd, till och med vanlijsockret var slut!? hur ofta är det.
Vi hann i alla fall fälja J och T på husvisning i onsdags och snacka om mysigt och super hemtrevligt litet hus, hade inte haft nå emot att köpa det själv om det hade ståt vid lagårn vill säga, nä det var verklige jätte fint på alla sätt.
Jag hann även in en snabbis på HM på storheden idag och införskaffade mig 2 toppar, 1 par jeansshorts, en väska och ett litet hårband till sommaren, måste bara skaffa mig nå söta tygskor vita som jag vill bo i under sommaren 2010. Finns billiga på HM för 129:- om jag inte mins fel så det kanske får bli en beställning snart.
Det var ju löning idag så jag passade på att betala in så mångar räkningar jag bara kunde så inte Micke behöver dra ett sånt jätte lass jämt, men hör och häpnad så har vi massa (enligt mig) pengar kvar när allt var betalt så brukar det aldrig vara för oss, undra om min otur har gjort en heloväning? det som lever får se...

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Haha ja eller hur! För jag har ju aldrig sagt att vi är wide opend för att hänga med er ALLA fredagar!!!! =) Kom och ta en sup! Sebbe B är också välkommen! Man ska börja i tid, du skulle kunna blanda i bara en gnutta öl när han får flaska! =) Vad hittar ni på? Xo

2010-02-26 @ 19:00:11
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0