Torsdag

Idag ska jag och Sebbe förmodligen palla oss i väg till stan en sväng för att kolla efter en ny overall eftersom han har vuxit ur täckoverallen innan han en s hann börja använd den, typiskt. Och sen tror jag även att lilla volvon skulle må fint av att få komma i i p-huset där det är varmt så den tinar upp en aning. Ska även ringa klant skallarna på Nordica bil och fråga hur f*n dom ka ta 5000:- för att koppla in motor/kupe värmare som inte fungerar, förmodligen så har jag kall startat bilen hela vintern men nu när det varit så super kallt länge så mäks det riktigt ordentligt svårt att styra och svår att bara få att starta. Tror inte att en bil som suttit i värmare 4-5 timmar ska vara så svår att få igång då. Plus att tempen är i botten när man virider på nyckeln... så orriterad jag är alltså!






Hur som helst så tänkte jag också förslka hinna göra bort en det tråkiga saker som måste bli gjorda nån gång, jag säger bara städa bakom badkaret... blä.



Se så väntar jag med spänning på att J ska medela hur en viss grej har gått idag, är fortfarande lite på helspänn att jag ska få oväntat besök... nä nu ska jag sluta jaga upp mig finns ingen anliding att vara orolig utan anledning... eller har jag anledning? Hmm. Nu ska jag gå och skala potsati till lunchen.

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej! Vad är du ute efter för overall? Wille har en hel del som han inte använder.



2010-02-04 @ 14:52:36
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0