Äntligen mörkt

Nu börjar det äntligen var mörkt ute igen, älskar kvällen och mörkret allt blir så mycket mysigare då.
Det blev inget luleå för min del idag, fick en väldigt intensiv och långvarig huvudvärk i stället så det kändes bättre att vara hemma.
Jag och Sebbe fick även oväntat besök av mammas kusin med familj, det är alltid trevligt att surra bort en del av dagen även om huvudet spränger.
Kvällen blev inte heller som planerad vi skulle ut och äte på BanThai för första gången sedan sebastian kom till världen men i sista stund kom Mickes kära far på att han blivit sjuk (latmasken) så Micke fick killa ner i lagårn istället vilket inte gjorde så mycket då jag ändå hade huvudvärk.


Sitter nu här vid datorn med en powerking och ett kex oxh funderar på att ta en sväng till statoil för att köpa mig lite glass är så grymt sugen på glass, det sitter aldrig fel med en skål chockladglass med vitchocklad ovan på... jo statoil får det bli nu på en gång.




Erkänn att visst ser det gott ut?






Kommer någon ihåg den här glassen? det börjar bli ett tag sedan den fanns faktiskt riktigt god en varm sommardag.



Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Är det något jag kommer ihåg så är det GBs bananglass med choklad på!

2010-01-06 @ 11:36:53
URL: http://http://mrsemma.blogg.se
Postat av: Pappa

Hej Sofia!

Var snäll och håll koll på ditt blodtryck så att du inte ärvt något från mig. Jag började få problem i din ålder. Minst ett rör Treo i veckan för att klara huvudvärken. KOmmer snart till dig och Sebastian. Har fått en stol till Sebastian av Natalia, du kan kanske ha den hos mamma som du besöker ofta, om du redan har en egen.

Älskar dig/Pappa

2010-01-06 @ 11:37:13
URL: http://tillbyn.blogg.se/2010/january

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0