Babysim

Idag är det dagen B- babysim, nu håller jag tummarba på att alla kommer gilla det och att  vi lyckas komma i tid för en gångs skull.
Det är noll gradit ute och jätte skönt väder så kanske blir det en promenad idag efter simningen om jag kan få igen min MP3 spelare som Micke tagit, annars så har jag en som jag gärna skulle kunna tänka mig.


 

 

 

 

 

Dessa två hade jag inte haft något emot att äga istället för min gamla svarta. Får väl se vad som händer men en mp3 spelare måste jag ha! för igår gjorde jag min absolut första med laddning på nätet, Stenhuggaren av Camilla Läckberg, givet vis från en betalsida Adlibris. Så nu hade det suttit fint med något att lyssna i så som den ovan kanske.


Kommentarer
Postat av: jessica

Okej, Jag ska dit på tisdag, ska fan höra med henne då om hon inte kan styra upp något kul. Ni var inte med på mat introduktionen? När dom skulle börja äta "fast föda"

Det är enda grupp grejen jag vart på som hon fixat.

Varför vi bytte? Ja, en massa anledningar..men låt oss nöja oss med att vi flytta från sunderbyn och hamnade bara då hos henne :)



2010-01-10 @ 17:48:53
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0